לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

עורך דין לענייני תחבורה

חשיבותו של עו"ד תעבורה מצוין

הנהיגה מהווה חלק משמעותי ביותר בחיינו ולמעשה כולנו מבלים שעות רבות על הכבישים מידי שבוע, חודש ושנה. יחד עם זאת, איננו מעריכים מספיק את היכולת לנהוג בצורה חופשית ברכב, כל עוד הדבר אינו עומד בסימן שאלה. רק כאשר מבוצעת עבירת תעבורה והרישיון עומד בפני שלילה הדברים כבר נראים אחרת. בנוסף לכך בפקודת התעבורה קיימים עונשים נוספים כגון קנסות, מאסר על תנאי ואף מאסר בפועל, לכן במקרים של עבירה שבוצעה יש לפנות בהקדם אל עו"ד תעבורה בעל ניסיון רב.

למידע נוסף לחצו כאן
 

הכתובת הנכונה עבור עורך דין לענייני תעבורה היא משרדו של עורך דין שלומי בר, בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן עם התמחות בפלילים, חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2001. משרדנו מתמחה בשורה ארוכה של עבירות תעבורה החל בקטנות ועד הגדולות והמורכבות ביותר. כשלאורך השנים צברנו ניסיון עשיר בניהול של תיקי הוכחות, בייצוג במעצרים וגם במקרים קשים ומורכבים המחייבים גיבוש אסטרטגיה לטווח ארוך. בנוסף לכך, למשרדנו היכרות מעמיקה עם בתי המשפט ולשכות התביעה, מה שמקנה ללקוחותינו יתרון בניהול של משא ומתן והגעה להסדרי טיעון.

כמה מילים על עורכי דין תעבורה

עו"ד לתעבורה מלווים אתכם לכל אורך הדרך. למעשה כדאי לפנות לעורך הדין כבר מהשלבים הראשונים ביותר ואם אפשר לפני התייצבות לשימוע בפני קצין תעבורה וכמובן חקירה במשטרה עוד לתעבורה יצלול אל פרטי הפרטים של התיק ויהפוך כל אבן על מנת לגלות נסיבות מקלות. לדוגמא עורך הדין עשוי למצוא ליקויים בדוח שכתב שוטר, בבדיקות שנעשו לחשוד או לנאשם, בתהליכי חקירה משטרתית, בפרוצדורות שצריכות היו להתקיים ולא נעשו כראוי וכדומה. בנוסף עורך הדין יחפש וימצא נסיבות מקלות הקשורות לעבירה עצמה ולמבצעה, כגון נסיבות כלכליות, בריאותיות ומשפחתיות שיכולות להוביל למניעת כתב אישום, להסדר טיעון או לגזר דין נוח יותר.

עו"ד דיני תעבורה מלווה אתכם לכל אורך הדרך ושומר עליכם כבר למן ההתחלה. הוא ידריך אתכם להתנהלות נכונה מבלי לבצע טעויות שיעלו לאחר מכן ביוקר, יבחר בדרך הפעולה המתאימה, יעזור לבנות את הטיעונים וכאמור, יעשה כפי יכולתו על מנת להגיע להסדר טיעון או אף לסגירה של התיק. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל עורך דין לדיני תעבורה מציג את אותן היכולות, ולפיכך יש לפנות אל הכתובת הנכונה ולבחור היטב.

מאחר שלעבירות תעבורה יכולות להיות השלכות משמעותיות על החיים, עליכם לפנות לעורך דין בעל ניסיון רב שמאחוריו ייצוג של לקוחות רבים בכל קשת עבירות התעבורה ובכל הערכאות המשפטיות. כמו בתחומים רבים אחרים, גם כאן הניסיון מעיד על ידע עשיר, כישורים גבוהים ויכולת למצוא פתרונות יצירתיים שעורכי דין מתחילים לא תמיד מכירים.

מלבד זאת ישנה חשיבות גם לקשרים של עורך הדין, המכיר היטב את לשכות התביעה וגם האנשים בלשכות מכירים אותו. הדבר יכול להתבטא למשל בהגעה להסדר טיעון טוב יותר. בנוסף לכך, ברור שחייבים לבחור עורך דין לענייני תעבורה הבקיא בכל הסעיפים, החוקים, התקנות, התקדימים, הפסיקות ובכל האותיות הקטנות המנויות בחוק. לא פעם היכרות מצוינת של עורך דין עם הסעיפים הנכונים יכולה לסייע ללקוח ולפעול לטובתו.
עורך דין לענייני תחבורה

העובדות מדברות בעד עצמן

משרדנו פועל בהצלחה רבה מזה שנים בתחום דיני התעבורה, וליווה לקוחות מכל המגזרים בישראל. העובדות מדברות בעד עצמן בשורה ארוכה של תיקים שלקחנו על עצמנו, ולהלן נביא מספר דוגמאות. בתחום של עבירות נהיגה בלי רישיון תקף, העלולות להביא לתקופת שלילה ממושכת ואף למאסר בפועל, הבאנו לביטול פסק דין שבו אדם נשפט בהיעדרו וספג פסילה על תנאי וקנס של 1500 שקל. במקום זה נפסקה בהתערבות משרדנו פסילה על תנאי מופחתת וקנס של 1,000 שקלים. דוגמה נוספת מתחום זה היא של אדם שנהג בלי רישיון נהיגה בתוקף, אך אנו מצאנו כשלים בתיק התביעה והצלחנו להאריך את התנאי שהיה תלוי כנגדו ללא פסילה בפועל.

גם בתחום של עבירות על מגבלות נוסעים לנהגים חדשים צעירים הבאנו להצלחות יפות. לדוגמא ייצגנו נהגת חדשה שהסיעה יותר משני אנשים בלי מלווה, וקיבלה רק חמישה עשר יום פסילה. כמו כן הבאנו לתיקון של כתב אישום כנגד נהגת חדשה שהסיעה יותר משני אנשים בלי מלווה, ונגזר עליה קנס ופסילה על תנאי בלבד. גם בתחום הנהיגה במהירות מופרזת הבאנו הצלחות יפות לאורך השנים. למשל מקרה של נהג שנתפס על 160 קמ"ש במקום שמותר לנסוע 110 קמ"ש. מדובר בנאשם עם למעלה מ-70 הרשעות קודמות ותנאי של פסילה להפעלה, אך הצלחנו להראות כשלים בתיק התביעה דבר שהוביל לחמישה עשר יום פסילה בפועל בלבד, ולהארכת תנאי הפסילה.

אלו היו רק מספר דוגמאות קטנות, ובאותו האופן הבאנו הצלחות רבות בתיקים של נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה ראשונה ושנייה, פסילה מנהלית, תאונות דרכים ועוד. לליווי וייצוג מאת עורך דין תעבורה מנוסה ממשרדנו, ולקבלת ייעוץ בחינם, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או במספר 054-6684288.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות