לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

סעיפי עבירות תנועה 2018

החוק והעונשים הקבועים בחוק מתעדכנים כל כמה זמן, על מנת להרתיע נהגים מנהיגה לא בטוחה ובשביל לתת מענה הולם לריבוי עבירות התנועה בכבישי הארץ. בתחילת 2018 יצאו עדכונים שמחמירים את הענישה בעבור ביצוע של מספר בלתי מבוטל של עבירות תנועה מכל מיני סוגים. מי שלא שומר על החוק צפוי לענישה כבדה ולגישה של אפס סבלנות והתחשבות מצד גורמי האכיפה וגורמי המשפט בישראל. עבירות תנועה הן דבר שיש להתייחס אליו בכובד ראש ולהימנע מהן לחלוטין. יש לנהוג כל העת תוך שימת דגש למתרחש בכביש, מתן תשומת לב לנהיגה ותוך הפעלת שיקול דעת מרבי. מעבר לכך – החוקים ידועים לכל, ונדיר שאדם שעבר עבירת תנועה אינו היה מודע לכך ברגע שהוא עבר עליה.

השינויים בסעיפי עבירות תנועה

הקנסות הניתנים לעבירות תנועה 2018 ומספר הנקודות שתקבלו עבורן גבוהים משמעותית מבעבר. כך למשל נהיגה על מדרכה שלא לשם חצייתה, נהיגה של נהג חדש מתחת לגיל 24 ללא מלווה, נהיגה ללא חגורת בטיחות, נהיגה מופרזת ורשלנית, ביצוע פניות ועקיפות אסורות, שימוש בטלפון בנהיגה ללא דיבורית ועבירות תנועה אחרות שווה כיום יותר נקודות, ובמקרים מסוימים אף פי 2 או פי 3 מבעבר. הקנסות גבוהים ויכולים להגיע עד ל-1,000 ₪, כמו במקרה של עבירה של דיבור בטלפון ללא דיבורית. הזמנות למשפט הופכות לשכיחות יותר ויותר בעבור ביצוע של עבירות תנועה רבות. הדרך הטובה ביותר להימנע מתשלום של קנסות, מאיבוד ומשלילה של הרישיון ומקבלה של זימונים לבית המשפט – היא כמובן פשוט להימנע מהן מלכתחילה.

עורך דין לדיני תעבורה

כל מי שמעוניין לערער על העונש שקיבל, לקבל ייצוג לקראת משפט ובזמן המשפט או ייעוץ משפטי בכל הקשור לדיני תעבורה, מוזמן לפנות לעורך דין או למשרד עורכי דין המתמחה בתחום.

"שלומי בר – משרד עורכי דין" בקיא רבות בדיני תעבורה ובכל התקנות החדשות. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפונים מספר ו-054-6684288 או בטופס יצירת קשר באתר שלנו. המשרד שלנו נחל הצלחות רבות בבתי המשפט ונשמח לעזור גם לכם.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות