לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

נהיגה בשכרות – גם פעם ראשונה יכולה להיות פעם אחרונה

נהיגה בשכרות היא סיטואציה שיכולה להיות קטלנית. עד כאן אתם כבר יודעים. עדיין אנשים רבים בוחרים לנהוג אחרי שתייה של אלכוהול. מבחינת החוק המחמיר – אין מצב שהוא מצב גבולי. אם המדידה מראה ששתיתם, אזי שתיתם ואתם בבעיה. "אם שותים – לא נוהגים" הוא משפט שכל ישראלי מכיר, אבל לא כל ישראלי פועל לפיו. כיום כמעט ולא מופעל שיקול דעת על ידי שוטר תנועה אם נמצאתם שיכורים על פי בדיקת ינשוף. גם אם שתיתם רק מעט מעל המותר, רוב הסיכויים שרישיונכם יפסל פסילה מנהלית ותלכו למשפט בבית משפט לתעבורה. עונש על נהיגה בשכרות עלול להיות יכול להיות חמור גם כשמדובר בפעם הראשונה.
לא לקחת סיכונים
בגלל כל מה שכבר ידוע לגביי תאונות דרכים, ובעקבות המודעות והמלחמה בקטל בכבישים והמספרים המזעזעים של קורבנות שנגבים בכל שנה, כל רשויות החוק מחמירות מאוד בכל הנוגע לעבירות תנועה. שוטר יפסול את רישיונכם בנקל, ישבית את מכוניתכם ל-30 יום (או יותר במקרים המתאימים) ובית המשפט לא יהסס לנקוט בענישה קשה ובלתי מתחשבת במי שנהג בשכרות.
עונש על נהיגה בשכרות פעם ראשונה פעמים רבות יכול להיות חמור ביותר. זה כך כי מדובר בעבירה חמורה שעלולה להיות קטלנית לנהג, למי שנמצא איתו ברכב ולנהגים אחרים. זה כך גם כי כולם למעשה מודעים לעובדה שאסור לנהוג בשכרות ואין מקום לתירוצים. יש כוונה ליצור הרתעה משמעותית ולכן הענישה חמורה ובלתי מתפשרת.
מה לעשות אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות?
אם נתפסתם ואתם עומדים בפני מצב קשה, חשוב קודם כל להתייעץ עם עורך דין חכם ומנוסה, שכבר פגש מקרים רבים כאלה. לדאבוננו, לא חסרים בארץ מקרים של עבירות תנועה ובפרט של נהיגה בשכרות. עורך דין יוכל לייעץ לכם כיצד לנהוג מעתה והלאה, יברר מה בדיוק היה, יתווה אסטרטגיית פעולה וייצג אתכם בכל שלבי המשפט. פעמים רבות יש מה לעשות על מנת לצמצם את העונש או להגיע להסדר טיעון שיטיב עם הנאשם, במידה ופועלים באופן הנכון ובזמן הנכון.
"שלומי בר – משרד עורכי דין" נחל ונוחל הישגים רבים בתחום של עבירות תנועה, לרבות נהיגה בשכרות. ניתן ליצור איתנו קשר דרך האתר או דרך טלפון מספר או לחילופין דרך מספר 054-6684288. כדאי להתחיל בתהליך בזמן המוקדם ביותר, על מנת לגבש טקטיקת פעולה בנוחות ותחת התנאים הטובים ביותר, כדי לייצג אתכם באופן הנכון ביותר אל מול רשויות החוק.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות