לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

מחפשים עורך דין לדיני תעבורה?

דיני תעבורה הם תמיד נושא מדובר בישראל, לאור האכיפה המשטרתית המוגברת והתהודה הציבורית לכל הקשור בזהירות בכבישים ונהיגה בטוחה. כל זאת כמובן בצדק, לאור כך שנהיגה לא בטוחה בכביש היא דבר מסוכן שעלול להוביל לפגיעה ברכוש וחלילה בנפש. נהגים שאולי מיהרו ברגע נתון ונהגו במהירות מופרזת, או שעברו כל עבירת תנועה אחרת, נזקקים פעמים רבות לשירותיו של עו"ד תעבורה שיוציא אותם ממצב הביש שאליו הם נקלעו, או לכל הפחות שיעזור להם להמתיק את העונש ולקבל את הרישיון שלהם בחזרה בהקדם. עורך דין לענייני תעבורה מנוסה כנראה שכבר טיפל בכל תיק אפשרי ופגש כל מקרה שניתן להעלות על הדעת, בין היתר כי אכן לא חסרים מקרים כאלו בישראל.

תפקידיו של עו"ד לתעבורה

עורך דין לתעבורה ידע לייצג אתכם בבית המשפט לתעבורה באופן שבו הוא רואה לנכון ועל פי המתחייב בחוק. כמובן שכמו כל עורך דין, הוא ישאף להיכנס בעובי הקורה, לברר לפרטי פרטים את המקרה המדובר, את הנסיבות המקלות, את האופן שבו נכתב הדו"ח של השוטר וכל פרט אחר שעשוי לעזור לו וללקוח שלו לצלוח את המשפט. כמובן שעורך דין תעבורה בקיא בכל החוקים והסעיפים הרלוונטיים בחוק וידע להדריך אתכם כיצד לפעול ומה לומר, יתווה לכם דרך פעולה, יבנה לכם קייס, יציג עבורכם את הטיעונים ויעשה ככל שביכולתו על מנת לעזור לכם, לרבות השגה של הסדרי טיעון מול התביעה.

עלות של עורך דין דיני תעבורה

עלות השירות של עו"ד משתנה כמובן בהתאם למקרה הספציפי ובהתאם לתעריפים אותו הוא גובה. יש הבדל משמעותי בין המקרים השונים, העבירות השונות והמשפטים השונים. כל אחד מהם מצריך התערבות שונה והשקעה שונה של זמן. באופן ספציפי, המשרד שלנו מציע פגישת ייעוץ בחינם וללא התחייבות.

אם אתם מחפשים עו"ד לתעבורה, "שלומי בר – משרד עורכי דין" ישמח להיעתר לעזרתכם בכל צורך ובכל סיבה. ניתן לפנות אלינו במספרים ו-054-6684288 ולקרוא עלינו יותר כאן. אנחנו בעלי צוות עורכי דין מיומן ובעל ניסיון עשיר מאוד בייצוג של לקוחות בבתי המשפט, ומאחורינו הצלחות רבות בתחום.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות