לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

לשכת תביעות תעבורה רמת גן

עבירות תעבורה – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהן

רבים מאתנו מבלים על הכביש לא מעט שעות בכל יום, בין אם במסגרת העבודה ובין אם לצרכים פרטיים מכל מיני סוגים. הנסיעות יכולות להיות קצרות או ארוכות, הן יכולות להיות למגוון של יעדים בכל יום או ליעד אחד קבוע. כך או כך, הכביש עמוס במכוניות לרוב וככזה מהווה מרחב, שאיננו תמיד בטוח וידידותי. עבירות תעבורה נפוצות מאד בקרב נהגים ישראלים, והסיבות להן יכולות להיות רבות. לעיתים משפיע על כך מצבן הרעוע של התשתיות, מצבם של הכבישים ולעיתים – זה הגורם האנושי, אופיים של הנהגים.

 

עבירות ועונשים

בכל שנה מטפלת לשכת תביעות תעבורה רמת גן באינספור תביעות בתחום זה. תביעות אלו, המוגשות על ידי עורכי דין המתמחים בתחום התעבורה והם אלה, המייצגים את אותם נתבעים – נהגים הנאשמים בעבירות התעבורה, מוגשות בשל עבירות מכל מיני סוגים. כאשר מדברים על עבירות תנועה מתכוונים לעבירות הבאות, בדרך כלל: חצייה של קווי הפרדה רצופים, נסיעה באור אדום, נסיעה במהירות מופרזת מעבר למותר, אי ציות לתמרורים וכמובן גם נהיגה בשכרות. העבירות עשויות לפגוע קשות בבטיחותם של הנהגים עצמם, של הנהגים האחרים וכן של הולכי הרגל. העונש לעבירות התנועה נקבע בהתאם למידת חומרתן, והוא יכול להיות נקודות תעבורה שצוברים, קנסות כספיים, שלילת רישיון ואפילו מאסר.

עונשי המאסר בגין עבירות התנועה הם העונשים החמורים ביותר והם רלוונטיים במקרים בהם נתפס הנהג נוהג ללא רישיון נהיגה, במקרים של נהיגה בזמן פסילת רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול וגרימת תאונת דרכים. אלו, כמו גם אחרות, מצדיקות פנייה לעורך דין המתמחה בעבירות תנועה, ובקיא בכל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לתחום. עורך דין בתחום זה מכיר היטב את הפסיקות בנושא ויודע כיצד לייצג את הנתבעים, לקוחותיו, בצורה הטובה ביותר ואל מול כל הרשויות הנדרשות. במקרים מסוימים עשוי בית המשפט לפסוק עבודות שירות במקום את מאסרו של הנתבע, כך או כך, הדבר נבחן לעומק ונקבע בהתאם לפרמטרים שונים ונתונים הקשורים לעבירה עצמה.

סיוע של מומחים

כאשר פונים לסיוע של עורך דין חשוב לוודא כי ברשותו הידע הנדרש וגם הניסיון לטיפול במצבים דומים. מכיוון שלעיתים הדבר עשוי להיות מורכב, בין אם בשל סוג העבירה ובין אם בשל מצבו של הנהג הנתבע וכל המעורבים בעבירה נדרש סיוע של גורם מקצועי מנוסה. למתלבטים לאיזו כתובת לפנות, מומלץ להיעזר בחוות דעת של לקוחות קודמים ולאסוף נתונים אודות עורך הדין. סיוע של עורך דין מקצועי הבקיא בתחום יכול לעשות את כל ההבדל בין הצלחה במשפט לכישלון. בין עבודות שירות לבין מאסר ובין הוכחת חפותו של הנאשם (אם אכן חף מפשע) לבין חוסר הצלחה בכך.

הואשמתם בעבירת תנועה כלשהי ואתם זקוקים לסיוע של עורך דין? משרד עורכי הדין שלומי בר הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים נוספים אודות שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת מענה טלפוני, התקשרו לטלפון – 054-6684288

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות