לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

אסטרטגיה משפטית ע"י עורך דין תאונות דרכים

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים במרכז הארץ, עליכם לפנות בהקדם לעורך דין תאונות דרכים במרכז. ככל שהתאונה חמורה יותר וכללה גם נזק משמעותי לרכוש או נזק גופני או אף תוצאה קטלנית, כך חשוב יותר להיוועץ בעצת עורך דין ויפה שעה אחת קודם. מדובר בנושא משפטי סבוך ומסועף שעשויות להיות לו השלכות מרחיקות לכת על חייכם, הן במובן הכלכלי והן במובנים משפטיים מחמירים וקשים יותר. כשמדובר בחיים שלכם, אין שום אפשרות לקחת סיכונים, אלא להיעזר בעורך דין הטוב ביותר. אם נהגתם בשכרות או שביצעתם עבירת תנועה מסוימת במהלך המעורבות בתאונה, מצבכם כמובן אף מסובך יותר.

לפעול כחוק

לאחר התאונה יש כמובן להזמין את הגורמים הרלוונטיים למקום התאונה ובמיוחד לדאוג להזעקת עזרה במידת הצורך וליידע את המשטרה. אתם צריכים לעשות את שלכם, לפעול על פי אמות המידה של החוק ואמות המידה של המוסר ולא להסתבך עוד יותר. כל שנאמר לכם לעשות על ידי השוטרים, עליכם לעשות, ועליכם כמובן להחליף פרטים עם הנהג או הנהגים האחרים שהיו מעורבים בתאונה, במידה והיו כאלה. תמיד עדיף לעשות ככל שמחייב החוק, ובפרט במצבים שכאלה, שעשויים להגיע לדיון, שימוע ומשפט בבית המשפט.

להקשיב לעורך הדין

עורך דין שבקיא בדיני תעבורה מכיר את כל הדקויות של החוק ויוכל להדריך אתכם כיצד לפעול ממרום ניסיונו וידיעותיו. הוא ליווה אנשים רבים כמוכם ויוכל להעניק לכם מרגוע והנחייה בדבר דרך הפעולה בשלב הראשון.

גיבוש אסטרטגיה משפטית

ככל שנתפסתם נוהגים נהיגה מופרזת, או שהתאונה הייתה חמורה, יש לגבש אסטרטגיה משפטית בהקדם ולחשוב מה עושים בהמשך, וכל זאת עוד בשלב החקירה. ההשלכות יכולות להיות מרחיקות לכת במצבים שכאלה, לכן עורך דין חכם ומנוסה יוכל לעזור לכם למקסם את הסיכויים שלכם לצלוח את המשפט – מכל בחינה, ובהתאם לתאונה המסוימת, ההשלכות המסוימות שלה והמשפט המסוים בבית המשפט. גיבוש אסטרטגיה משפטית נכון וחשוב גם במקרה של תאונות קלות יחסית.

"שלומי בר – משרד עורכי דין" מזמין אתכם לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות. מוזמנים לשוחח איתנו במספרים או 054-6684288. ניתן לקרוא עלינו יותר כאן. אנחנו ממוקמים בז'בוטינסקי 33, ר"ג, ואם אתם זקוקים לעו"ד תאונות דרכים במרכז, תעשו בחירה מעולה אם תבחרו בנו.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות