לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

צריכים עורך דין תעבורה בתל אביב?

אם קיבלתם הודעת תשלום קנס (דו"ח), עברתם עבירת תנועה, נהגתם בשכרות, נהגתם ללא רישיון, נהגתם ללא רישיון בתוקף, קבלתם פסילה מנהלית, הייתם מעורבים בתאונה או שהואשמתם ללא עוול בכפכם – עליכם לפנות בהקדם לעורך דין המומחה לדיני תעבורה. במידה והעבירה בוצעה בתל אביב, מומלץ לחפש עורכי דין לתעבורה בתל אביב ולהתחיל לבדוק את המקרה שלכם באופן פרטני. כדאי שלא לפעול בפזיזות, אלא להתייעץ עם עורך דין ולגבש טקטיקת פעולה משפטית. גם אם אתם אשמים וגם אם לא, תמיד כדאי להתייעץ ולבדוק מה ניתן ומה כדאי לעשות. בדיוק למטרה זאת קיימים עורכי דין תעבורה בתל אביב.

פסילה מנהלית

במידה ועברתם עבירת תנועה בדרגת חומרה מסוימת, ייתכן מאוד שקצין המשטרה יבצע פסילה מנהלית ל-30 או ל-60 ימים. במידה והוא אינו מוסמך לבצע פסילה מנהלית, הוא עשוי לקחת אתכם לדיון אצל קצין משטרה שכן מוסמך לבצע פסילה שכזאת. יש לבדוק אם הפסילה המנהלית בוצעה באופן חוקי, ואם לא, אזי תהיה אפשרות תיאורטית לבטלה לאלתר.

מעורבות בתאונה

אם חלילה הייתם מעורבים בתאונה, ולא משנה מהי דרגת חומרתה או האם יש נפגעים, מומלץ לפנות לעורך דין לבירור מצבכם ולבירור הזכויות שלכם. תאונה היא תמיד אירוע מלחיץ, מדאיג ובעייתי מבחינה ביטוחית, משפטית ובריאותיות, ולא כדאי שתתמודדו איתה לבדכם. יש לכל הפחות להיוועץ בעצת עורך דין מנוסה.

נהיגה ללא רישיון

אם נהגתם ללא רישיון או ללא רישיון בתוקף, זהו מצב בעייתי נוסף שיש לגבש לו אסטרטגיית פעולה דקדקנית וחכמה. העונשים הקבועים בחוק בדבר נהיגה במצבים שכאלו יכולים אף להוליד עונשי מאסר ואין אפשרות לקחת סיכון.

עורכי דין לתעבורה בתל אביב

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות, התקשרו אלינו למספרים או 054-6684288 או צרו קשר באתר. "שלומי בר – משרד עורכי דין" הינו משרד מנוסה מאוד ובקיא בדיני תעבורה ובכל רזי המשפט. אנחנו בעלי קשרים רבים בלשכות התביעה ברחבי הארץ ומאחורינו הצלחות משפטיות רבות. אם אתם זקוקים לעורכי דין תעבורה תל אביב, פנו אלינו בהקדם ונעזור לכם.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות