לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

עורכי דין נהיגה בשכרות ברמת גן

עו"ד נהיגה בשכרות ברמת גן

נתפסתם נוהגים בשכרות ואתם מחפשים עורך דין שיוכל לחלץ אתכם מהצרה? אם אתם מחפשים עו"ד נהיגה בשכרות ברמת גן, אתם למעשה מחפשים עורך דין תעבורה שיש לו ניסיון גם בחילוץ ממצב של נהיגה בשכרות. לא לחינם נעשה שימוש במונח עורך דין נהיגה בשכרות ברמת גן, על אף שנהיגה בשכרות הוא אינו תחום התמחות רשמי בעולם עורכי הדין. חילוץ משפטי מעבירות של נהיגה בשכרות דורש רמת היכרות גבוהה עם התחום, עם העבירה הספציפית ועם קווי ההגנה הרלוונטיים והמוצלחים ביותר. מעבר לכך, נדרשות כמובן היכולות המשפטיות הראויות של עורך הדין על מנת לבחון את המקרה בצורה מקצועית, לזהות את הליקויים החוקיים והמשפטיים בו ועל בסיסם לבנות תיק הגנה מנצח עבור הלקוח.

מה יכול לעשות למענכם עורך דין נהיגה בשכרות ברמת גן?

הגנה משפטית היא הגנה שיכולה להתבסס על רקע טכני או על רקע חוקי מהותי ושניהם יכולים להוות בסיס לזיכוי נאשם בבית משפט. במקרה של נהיגה בשכרות, ניתן לספק הגנה באמצעות בחינת נסיבות מתן הדו"ח, נסיבות ביצוע הבדיקה לקיום אלכוהול בדם של הנהג ועל בסיס זה לזהות ליקויים טכניים באופן ביצוע הבדיקה ומתן הדו"ח כעילה לביטולו. במקרים אחרים, ניתן לזהות חוסר סמכות של נותן הדו"ח, פעולות בלתי חוקיות שנעשו במסגרת המקרה או פשוט מאוד מצב בו הדו"ח אינו עולה בקנה אחד עם הוראות החוק מכל סיבה שהיא. בכל המקרים האלה יכול עו"ד נהיגה בשכרות ברמת גן לחלץ אתכם מהצרה, לו רק ידע לזהות את הליקויים ולבנות על בסיסם קו הגנה מנצח.

 

איך תבחרו את עורך הדין המתאים לכם?

כאמור, ישנם לא מעט עורכי דין המתמחים בתחום התעבורה ברמת גן ובאזור המרכז בכלל. אתם בעצם מחפשים עורכי דין נהיגה בשכרות ברמת גן, קרי עורכי דין המתמחים בתחום התעבורה ובעלי התמחות מיוחדת בתחום של נהיגה בשכרות. תוכלו כמובן להיעזר בהמלצות מחברים, בני משפחה ומכרים וכן לקבל חוות דעת מקצועיות מעורכי דין שונים. יכול להיות שברמה האישית לא תתחברו לעורך הדין המומלץ לכם, אבל זה לא העניין. מה שחשוב הוא למצוא עורך דין נהיגה בשכרות ברמת גן שיחלץ אתכם מהצרה בצורה הטובה ביותר שניתן, עם מינימום נזק ואולי ללא נזק כלל.

משרד עורכי דין שלומי בר מתמחה בכל דיני התעבורה ובכל הסוגיות המשפטיות הקיימות סביב דיני התעבורה ובכלל זה מחזיק צוות של עורכי דין נהיגה בשכרות ברמת גן, המכירים את התחום הספציפי לפניי ולפנים ורכשו ניסיון רב בחילוץ נהגים שהואשמו בנהיגה בשכרות. אם אתם רוצים חילוץ מהיר מהמצב בליווי הטובים ביותר בתחום, צרו קשר עוד היום עם משרד עו"ד שלומי בר בטלפון 054-6684288.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות