לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

עורך דין לתעבורה ברמת גן

עורכי דין תעבורה ברמת גן

נרשם לכם דו"ח על עבירת תנועה באזור רמת גן ואתם מחפשים עורכי דין תעבורה ברמת גן? ובכן, לא בכל מקרה יכול עו"ד תעבורה ברמת גן לסייע לכם ולא בכל מקרה זה גם משתלם. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם עו ד תעבורה ברמת גן יכול לעשות עבורכם את כל ההבדל בין היכולת להמשיך ולנהוג, לעיתים כחלק מהפרנסה שלכם ובין החובה להשתמש בתחבורה ציבורית. מתי נכון להיעזר בעורך דין תעבורה ומתי פשוט כדאי לשלם את הקנס? על כך בשורות הבאות.

עו"ד תעבורה רמת גן – עניין של כדאיות

בכל שנה ניתנים ברחבי ישראל מאות אלפי דו"חות תעבורה לנהגים ורובם המכריע של הדו"חות האלה הם חוקיים לחלוטין. יחד עם זאת, ישנם לא מעט דו"חות שיש בסיס משפטי להתנגד להם ובמקרה כזה עומדת בפניכם האפשרות לפנות לבית המשפט באופן עצמאי או לפנות לקבלת סיוע משפטי למשל אצל עורך דין תעבורה רמת גן. פנייה או אי פנייה כזאת לכל אחד משורה ארוכה של עורכי דין לתעבורה ברמת גן צריכה להיות בכפוף לשיקולי כדאיות. אם קיבלתם דו"ח של 500 שקלים ואין לכם בעיה של ניקוד תעבורה, עדיף לכם פשוט לשלם את הקנס ולהמשיך הלאה. אם אתם מרגישים שבכל זאת נעשה לכם עוול, תוכלו לפנות בערוצים רשמיים שונים למשטרת ישראל ולבקש את ביטול הדו"ח ולכל היותר, תוכלו לגשת למשפט אותו תוכלו לנהל בעצמכם. פנייה לקבלת סיוע משפטי אצל עורכי דין תעבורה רמת גן, כרוכה בתשלום שלרוב יעלה על גובה הקנס שבו חויבתם ולכן אין שום כדאיות כלכלית לבצע את הפנייה הזאת מלכתחילה.

 

אז מתי כן נכון לפנות לעו"ד תעבורה?

ובכן, ישנם מקרים רבים בהם הדו"ח שקיבלתם יכול להוביל לכך שרישיון הנהיגה שלכם יישלל ולא תוכלו לנהוג לפרק זמן מסוים. הגבלה זו היא קשה עבור כל אזרח ולבטח כאשר מדובר באדם שמתפרנס מנהיגתו. במקרה כזה, כאשר הדו"ח כרוך בניקוד גבוה שיכול להעביר אתכם מעבר לרף שיפגע בכם משמעותית, בהחלט מומלץ לחפש עו"ד לתעבורה ברמת גן, שיוכל לתת לכם את ההגנה המשפטית הטובה ביותר. גם אם עלות השירות המשפטי תהיה גבוהה יותר מגובה הקנס שקיבלתם, הרי מלכתחילה הסיבה שבגינה אתם מחפשים עורך דין לתעבורה ברמת גן היא הניקוד הגבוה ולא גובה הקנס ובמקרה כזה בהחלט יש כדאיות לבצע את הפניה.

 

איך יכול עורך דין תעבורה ברמת גן לסייע לכם?

ובכן, התמודדות עם דו"חות תנועה יכולה להתבצע במספר מישורים, החל מהמישור הטכני קרי הוראות חוק שעליהן לא הקפיד השוטר שנתן לכם את הדו"ח וכלה בנסיבות שונות שלמעשה מבטלות את המצב החוקי שעל הרקע שלו ניתן הדו"ח. ישנן אינספור דוגמאות שאת כולן מכירים עורכי דין תעבורה ברמת גן, והטובים שבהם יוכלו גם לסייע לכם לבטל את הדו"ח כולו או לפחות להוביל להקלה משמעותית שתוציא אתכם מכלל סכנה של שלילת רישיון. שימו לב שבית המשפט בוחן גם את נסיבות המקרה, וישנם מקרים בהם יקל עליכם מעצם הנסיבות (למשל פרנסה מנהיגה).

משרד עורכי דין שלומי בר מתמחה בדיני תעבורה ומספק שירותי ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי מלאים מול רשויות החוק השונות, לרבות רשויות מקומיות, משטרה, משרד הרישוי וכמובן בתי המשפט. במשרד עובדים צוות של עורכי דין תעבורה ברמת גן, החיים את עולם התעבורה יום יום ויודעים כיצד לבנות קו הגנה מנצח עבור כל לקוח ובכל סיטואציה. לפרטים נוספים וסיוע משפטי, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6684288 ונשמח לעזור.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות