לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות? כך תפעלו

לצערנו הרב, נהגים לא מעטים עדיין נוהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים כאלה ואחרים. כמובן שזהו מצב מסוכן, ולאור ריבוי תאונות הדרכים בארץ, התעצמות הקטל בכבישים והתהודה הציבורית בכל הקשור לנהיגה בטוחה בכביש – משטרת התנועה מקפידה מאוד על ביצוע בדיקות ינשוף. ניידות המשטרה פרוסות בכל מקום בארץ, ופעמים רבות באזורים הפחות צפויים. בראש ובראשונה זהו עניין של מוסר ואחריות אישית וציבורית – אין לנהוג תחת השפעת אלכוהול! מעבר לכך, זוהי גם סוגיה משפטית קשה, ומי שנתפס נוהג בשכרות, מצבו לא קל כלל. אם אתם מחפשים עו"ד נהיגה בשכרות במרכז או עו"ד נהיגה בשכרות בתל אביב, ניתן לפנות למשרד שלנו בהקדם.

פנייה מהירה לגורם מקצועי

הדבר הראשון שעליכם לעשות במידה ונתפסתם נוהגים בשכרות הוא להירגע ככל שמתאפשר לכם, להתעשת ולפנות לעורך דין מנוסה בתחום דיני תעבורה. הוא ידע להרגיע אתכם ולייעץ לכם כיצד לפעול בהתחלה. השלב הבא הוא כמובן לקבוע פגישה ולבחון כיצד תפעלו על מנת למזער את הנזקים של העבירה. עורך דין מנוסה וחכם מכיר את האפשרויות שיכולות לפסול את בדיקת הינשוף או את דוח קצין המשטרה, ובכך אף להביא לזיכוי מוחלט בבית המשפט ולביטול הפסילה. לכן חשוב לא רק להתייעץ בהקדם ולהתחיל בהליך של טיפול וייצוג משפטי, אלא גם לבחור בעורך דין חריף, נבון ומיומן.

השלכותיה של נהיגה בשכרות

מעבר לפסילה של הרישיון, כמובן שגם עונש מאסר הוא לא מופרך בכלל במצב כזה. זה תלוי בין היתר באחוז האלכוהול שנמצא בבדיקה. אם הייתם מעורבים בתאונה או שביצעתם עבירת תנועה כלשהי במהלך הנהיגה בשכרות, מצבכם המשפטי יהיה כמובן קשה יותר.

עורך דין נהיגה בשכרות במרכז

אם נתפסתם נוהגים בשכרות באזור מרכז הארץ, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מהאזור. "שלומי בר – משרד עורכי דין" נמצא בז'בוטינסקי 33, תל אביב. אם אתם מחפשים עורך דין נהיגה בשכרות בתל אביב, אנחנו ללא ספק הכתובת הטובה ביותר עבורכם. ניתן ליצור איתנו קשר בקישור הבא ובמספרי טלפון ו-054-6684288.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות