לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

נהגת ללא רישיון? זה מה שניתן לעשות

עונש על נהיגה ללא רישיון רכב ועונש על נהיגה ללא רישיון בתוקף יכול להגיע במקרים מסוימים גם לעונש מאסר בפועל. העונש על נהיגה ללא רישיון אמור להיות קשוח ולהרתיע אזרחים משימוש בכלי רכב שיכול לסכן את חייהם, את חייהם של אחרים ואת רכושם. ידוע לכל אדם בציבור הישראלי, שמודע לעצמו ולמעשיו על פי חוק, תחת אילו תנאים ניתן לנהוג ברכב. כל אחד יודע שצריך לעבור מבחן תיאוריה, מבחן מעשי, שאי אפשר לנהוג ללא רישיון או תחת שימוש באלכוהול ובסמים – וכו'. רשויות החוק, לרבות הרשות השופטת, לוקחות את העניין במלוא הרצינות – ובצדק רב. לשמחתנו, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, ובה כל אדם רשאי להגן על עצמו ולהיות זכאי לייצוג הולם בבית המשפט.

לא להיבהל בשעת לחץ
אם נהגתם ללא רישיון ואתם עומדים בפני עונש על נהיגה ללא רישיון בתוקף או עונש על נהיגה ללא רישיון רכב כלל, אנחנו מבינים שמדובר במצב מלחיץ שקל לאבד בתוכו את העשתונות. תמיד כדאי וחשוב לשמור על ראש צלול ולפעול באופן רציונאלי, שכלתני ומחושב. הדרך לעשות את זה היא לפנות למשרד עורכי דין מנוסה ומיומן, שמכיר את האנשים הנכונים בצמתים הנכונים, את בתי המשפט ואת לשכות התביעה בכל הארץ – ממטולה ועד אילת. עורך דין חריף ומנוסה יוכל לעזור לכם להגיע להסדר טיעון או לעונש מופחת. במקום להיבהל, ככה מטפלים במצב בצורה נכונה.

משרד בעל הישגים – לבחור את המשרד הנכון
איך בוחרים את המשרד הנכון לטיפול בבעיה? אין באמת מקום לפשרות או לבחירה במשרד שאין לו קבלות. מדובר בחופש שלכם – נושא קריטי במיוחד. עורך דין נמרץ ככל שיהיה, ושאפתן ככל שהוא, חייב להיות בעל הקשרים הנכונים על מנת להביא את התוצאות האידיאליות ללקוח שלו, וזה מוכח בכל פעם מחדש. כמובן שיש לתת משקל לפקטור של ניסיון בתחום הספציפי של עבירות תעבורה. עורך דין המתמחה בתחום אחר, טוב ככל שיהיה, אינו יוכל לייצג אתכם באותה מידה של הצלחה כמו עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה.

"שלומי בר – משרד עורכי דין" רשם ורושם הצלחות כבירות במשפטים הנוגעים לעבירות תנועה, מכל הסוגים והרמות. אם נקלעת למצב לא נעים מול החוק, ניתן לפנות אלינו עוד היום במספר או במספר 054-6684288 ולקבל מענה מהיר, מדויק וזריז, שירגיע אותך ויפקיד את חייך בידיים של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המשפט.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות