לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

נהגתם בשכרות? כך תפעלו

אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות, מצבכם המשפטי הוא עדין ובעייתי ולכן חשוב לפנות לעו"ד נהיגה בשכרות בהקדם האפשרי. אין זמן לבזבז וחשוב לשבת ולחשוב באילו בדרכי פעולה כדאי לפעול על מנת להגן עליכם באופן היעיל ביותר. בתי המשפט מחמירים מאוד עם כל מי שנתפס נוהג בשכרות, ואין משמעות למספר הפעמים שכבר נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות – דין פעם ראשונה כדין פעם שלישית. המשטרה ובית המשפט מגלים אפס סבלנות בכל הקשור לעבירות תנועה ובפרט כשמדובר בנהיגה בשכרות. ניתן לפנות אלינו ב-"שלומי בר – משרד עורכי דין" על מנת שנוכל להגן עליכם תוך גיבוש אסטרטגיה משפטית חכמה.

במי לבחור לקבלת הגנה משפטית?
נהיגה בשכרות היא עברה חמורה, כזאת שיכולה להביא לפסילה ארוכה של רישיונכם ולעתים אף לתקופות מאסר. בגלל שמדובר בסוגיה כל כך קריטית ורגישה, ולמעשה החופש שלכם וכל החיים שלכם תלויים כעת על הכף, חשוב לבחור בגורם המייצג הטוב ביותר שבנמצא.
חשוב שלמשרד עורכי הדין שתבחרו יהיה בראש ובראשונה ניסיון עשיר מאוד בכל הקשור לטיפול בעבירות תנועה ועבירות נהיגה בשכרות בפרט. עו"ד נהיגה בשכרות שחווה ועשה, מכיר את המערכת המשפטית על בוריה, יודע כיצד התביעה פועלת, כיצד השופטים חושבים ומהו אופן הפעולה החכם ביותר. במידת הצורך, הוא יוכל לגבש לכם הסדר טיעון שייטיב עם מצבכם.
חשוב שהוא יהיה בעל הקשרים הנכונים בצמתים המשפטיים הנכונים, ושהוא יכיר את גורמי המשפט והתביעה במקומות רבים בארץ. הקשרים האלה יעזרו לכם מאוד וישפרו את מצבכם באופן מהותי.

מה לא לעשות?
מה שלא יהיה, אין לנהוג בזמן פסילה או לנהוג בכל אופן פזיז אחר. כל פעולה שלכם צריכה להיות מוכתבת על ידי עו"ד נהיגה בשכרות שיוכל להנחות אתכם כיצד לפעול ויגבש לכם דרכי פעולה בטווח הקצר ובטווח הארוך.

"שלומי בר – משרד עורכי דין" הוא משרד עתיר ניסיון בכל הקשור לעבירות תנועה בכל רחבי הארץ. המשרד נחל הצלחות רבות בייצוג נאשמים בבית המשפט וישמח לעזור גם לכם. ניתן ליצור קשר במספרי טלפון ו-054-6684288 או במספר פקס 03-6814816, על מנת לקבל מענה מהיר, יעיל ומתחשב.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות