לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות חייגו עכשיו: 054-6684288

השלכותיה של נהיגה במהירות מופרזת

יותר מדי נהגים בישראל נוהגים באופן פרוע ובמהירות מופרזת. פעמים רבות נוטים להאשים את האוכלוסייה הצעירה, שרק קיבלה רישיון לא מזמן ומנסה לפרוק עול או אולי להרשים חברים. האמת היא שזה רק חלק קטן מהסיפור, ונהגים רבים אחרים נוהגים גם הם שלא כחוק. ניתן לצפות בנהיגה מופרזת בין היתר בסופי שבוע, בתוך העיר ומחוץ לעיר. מי שנתפס נוהג נהיגה מופרזת, בין אם מדובר במהירות מופרזת או בנהיגה ללא תשומת לב למעבר נכון בין נתיבים ולחוקי עקיפה ומסכן נהגים אחרים – עלול לקבל שלילה מנהלית, לעמוד למשפט, לשלם קנסות גבוהים ולאבד את הרישיון לתקופה ארוכה. במידה ואכן נתפסת בנהיגה שכזאת באזור גוש דן, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה מופרזת במרכז.

לנהוג זהיר וחכם

נהיגה במסגרת החוק משמעותה לנהוג זהיר, חכם ובטוח. אין משמעותה לנהוג לאט מדי או להתעכב באופן יוצא דופן. החוק רק מנסה להגן על כלל הנהגים וכלל הולכי הרגל. מי שנוהג בתוך העיר במהירות מופרזת, לא עוצר במעברי חצייה, לא נותן זכות קדימה ואינו מתחשב באנשים ובנהגים שסביבו – עלול לקבל שלילה. גרוע מכך – הוא עלול לעשות תאונה ואף תאונה עם נפגעים. מי שנוהג במהירות מופרזת בכבישים הבינעירוניים, ונלכד על ידי מצלמה או שוטר עם מכשיר אכיפה, גם יעמוד לדין. ניתן להימנע מכך על ידי נסיעה מאוזנת ובטוחה.

מה ניתן לעשות במידה ונתפסים בנהיגה מופרזת?

אם בכל זאת נהגתם נהיגה מופרזת והתרחשה תאונה או שפשוט נתפסתם על ידי קצין משטרה, עליכם לפעול על פי חוק ועל פי ההוראות. בנוסף, עליכם לפנות לעורך דין הבקיא בדיני תעבורה ויוכל לייעץ לכם כיצד לפעול. אין סיבה שתעמדו בתהליך לבד, ולא משנה במה מדובר, לכן כדאי שתנצלו את הזכות לייעוץ ולייצוג משפטי במידת הצורך. השגרה שלכם חשובה, וכשאתם חסרי רישיון, היא נפגמת. כמובן שבמידה וקרתה תאונה עם נפגעים, על אחת כמה וכמה יש להשתמש בעורך דין. במקרה שכזה – בכלל אין שאלה!

המשרד שלנו – "שלומי בר – משרד עורכי דין" נמצא ברח' ז'בוטינסקי 33, רמת גן. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או במספר 054-6684288 לקבלת ייעוץ חינם. ניתן להשאיר גם פרטים באתר. אם אתם זקוקים לעורך דין נהיגה מופרזת בתל אביב, נשמח לעמוד לרשותכם.

יצירת קשר

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות